Senin, 23 November 2015

Sakit Sendi - Cari Kaedah rakyat yang berkesan untuk melegakan kesakitan

Sakit Sendi - Cari Kaedah rakyat yang berkesan untuk melegakan kesakitan

Sakit sendi biasanya memerlukan rawatan perubatan, tetapi kadang-kadang anda boleh menguruskan dengan remedi rumah. Selain itu, rawatan perubatan boleh digabungkan dengan perubatan alternatif untuk mencapai keputusan yang lebih baik, tetapi anda perlu memberitahu doktor anda mengenai kaedah yang anda akan memohon.

Tanamkan satu sudu kering beri Jintan saru dengan 2 gelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama 4-5 jam di tempat yang panas. Ambil satu sudu merebus 3 kali sehari sebelum makan. Jika anda mengalami nefritis glomerular, anda harus mengelak daripada menggunakan beri Jintan saru kerana keadaan anda akan menjadi lebih teruk.
Tanamkan 2 sudu besar daun bilberry merah dengan segelas air mendidih. Terus mendidih berwarna dalam mandi air selama 30 minit dan biarkan selama 10 minit untuk sampai sejuk. Tuang merebus dan menambah air masak sehingga kapasiti awal. Minum satu pertiga daripada kaca berwarna yang 3 kali sehari.
Tanamkan satu sudu kering daun strawberi liar dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama 4-5 jam. Minum segelas merebus 2 kali sehari selama 2-3 bulan untuk menghilangkan asid urik yang terkumpul di dalam sendi anda. Di samping itu, berwarna meluaskan saluran darah; hasilnya, ia tidak digalakkan untuk mereka yang mempunyai vena varikos.
Campurkan kuantiti yang sama puncak meadowsweet, daun birch, daun Jelatang, daun blackberry dan daun knotgrass sama berdaun. Tanamkan satu sudu campuran herba dengan segelas air dan rebus berwarna selama 10 minit. Tinggalkan merebus untuk mendapatkan sejuk dan tuang ia. Minum tiga perempat daripada kaca berwarna suam 3 kali sehari 15 minit sebelum makan.
Campurkan 20 gram puncak Jelatang, 20 gram osier kulit, 10 gram puncak cinquefoil, 10 gram puncak tua tanah, 10 gram daun birch, 5 gram bunga calendula, 5 gram bunga pokok Jintan saru dan 5 gram bidang ekor kuda . Tanamkan 2 sudu besar campuran herba dengan 4 gelas air dan rebus berwarna. Apabila air mula gelembung, terus mendidih selama 4-5 minit lagi. Selepas itu, meninggalkan berwarna untuk minuman sehingga ia menjadi sejuk. Minum segelas merebus 3 kali sehari.
Tanamkan satu sudu osier kulit dengan segelas air mendidih. Terus mendidih berwarna selama 10 minit dan biarkan untuk minuman. Minum separuh daripada segelas merebus dua kali sehari. Osier kulit mempunyai ciri-ciri yang menenangkan dan mengurangkan keradangan.
Tanamkan 2 sudu besar pasir, kering daun currant hitam atau tunas dengan segelas air. Campuran boleh mengandungi buah, juga. Rebus berwarna selama 10 minit dan serahkan kepada minuman selama beberapa ketika. Minum teh pada waktu malam sebelum tidur untuk beberapa bulan secara bergantian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar