Senin, 23 November 2015

Berpeluh Rawatan - Cara Terbaik Merawat Hiperhidrosis anda

Berpeluh Rawatan - Cara Terbaik Merawat Hiperhidrosis anda

Walaupun ada berjuta-juta dan berjuta-juta orang di seluruh dunia yang tidak boleh mengelak tetapi terjejas dengan keadaan hiperhidrosis atau peluh berlebihan, tidak terlalu banyak daripada mereka sedar dan berpengetahuan tentang pilihan rawatan yang pelbagai yang disediakan untuk mereka. Mereka begitu naif tentang terkira berpeluh rawatan yang mereka benar-benar boleh mendapatkan untuk menghapuskan apa-apa syarat yang memalukan peluh berlebihan. Sekiranya anda belum lagi yang biasa dengan gangguan berpeluh ini, ia mungkin lebih baik jika anda membaca artikel ini pertama. Berikut adalah beberapa tips berguna yang mana anda boleh memahami keadaan perubatan yang lebih baik, pada masa yang sama, belajar tentang pelbagai penyelesaian rawatan yang berjaya dan cekap untuk anda:

1. Semak imbas Melalui Internet Untuk Maklumat Lanjut: Walaupun hiperhidrosis atau peluh berlebihan mungkin kelihatan lebih buruk untuk anda sudah, seperti dalam anda merasa seperti anda telah membangunkan bau yang tidak menyenangkan di ketiak anda, jangan terlalu terjejas. Jika tidak, anda mungkin mempengaruhi diri anda untuk menjadi seorang yang mempunyai sama sekali sifar keyakinan diri. Meninggalkan harapan anda tinggi kerana terdapat pelbagai pilihan berpeluh rawatan yang anda boleh akses di Internet dan boleh membantu anda menghapuskan gangguan berpeluh itu dalam masa yang sangat sedikit. Semua yang anda perlu lakukan adalah melayari melalui Internet untuk kebaikan dan keburukan mereka.

2. Penggunaan Anti-perspirants: Seterusnya, berjumpa dengan doktor dan bertanya tentang pilihan rawatan yang berpotensi yang anda boleh mendapatkan. Juga, mendapatkan cadangan yang paling ideal anti-perspirants terdapat di kedai ubat tempatan dan pasar raya. Dengan cara itu, anda boleh yakin bahawa anda akan mendapat anti-perspirant yang paling mungkin akan bekerja untuk anda. Apa yang lebih, ada juga beberapa serbuk talkum yang anda boleh mempertimbangkan yang boleh membantu dalam pengeringan semua kelembapan di ketiak anda.

3. Wangi-wangian Dan Losyen: Di samping itu, rawatan lain berpeluh yang benar-benar akan membantu anda dalam sekali dan untuk semua, menendang keadaan anda yang berlebihan berpeluh kaki, termasuk yang menggunakan beberapa salap topikal dan losyen. Juga, terdapat banyak boleh didapati secara komersial semburan penyahbauan yang mungkin berguna dalam mengurangkan apa-apa syarat peluh berlebihan atau hiperhidrosis. Walau bagaimanapun, membuat mata anda menjadi biasa dengan penyelesaian segera lain yang ada untuk membebaskan anda daripada syarat itu walaupun mereka hanya boleh menawarkan anda hasil jangka pendek.

4. Ubat Oral: Lain-lain rawatan boleh dilaksanakan untuk berpeluh termasuk mengambil beberapa ubat-ubatan oral doktor-ditetapkan. Mereka sebenarnya dipercayai membantu kebimbangan kawalan yang sangat penting untuk kemerosotan yang hiperaktif kelenjar peluh; oleh itu, mengurangkan peluang berpeluh.

5. Suntikan Botox: Akhir sekali, terdapat prosedur perubatan yang dikenali sebagai suntikan Botox mana-mana orang yang mengalami peluh berlebihan, terutama peluh berlebihan di ketiak, sebenarnya boleh menghilangkan keadaan ini memalukan sekali dan untuk semua. Apa yang berlaku ialah terdapat racun botulinum yang disuntik ke dalam ketiak orang itu untuk menghentikan peluh berlebihan itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar